Saturday, July 18, 2009

pyoko´s realm goes English!

In order to bring my site to a bigger audience I diceded to write my entries not only in German but in English too. All my old posts will be updated with Englich soon.
Writing German is easier for me, so some stuff, like longer reviews, still will be German-only. Please also overlook false grammatic or cruel language handling by me^^
I hope with this I can bring more people to have interest in my site. Hope you enjoy it.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ab sofort ist meine Seite in Deutsch und Englisch! Da bekanntlich sehr viele Menschen Englisch verstehen hoffe ich dadurch mehr Leute für meinen Blog interessieren zu können. Auch meine bisherigen Posts werden noch überarbeitet werden.
Natürlich würde wohl auch eine rein Englische Version genügen, aber eigentlich schreib ich halt lieber Deutsch^^
Generell werden Alle die Deutsch lesen können einen Vorteil haben da ich plane gewisse Dinge, wie meine längeren Reviews, nur Deutsch zu halten.
Hoffe es gefällt euch^^

No comments:

Post a Comment